maandag 28 maart 2011

Natuurproject op school

Vanmorgen had ik moeite om mijn bed uit te komen, ik word steeds luier lijkt het wel, of misschien ligt het aan de zomertijd, want iedereen had er wat moeite mee.
Maar ik lag nog zo heerlijk en heb lekker een stuk gelezen in mijn boek.
Om 10.30 op de fiets naar het sporten, dit is echt lekker om te doen.
Daarna naar school en gezellig met mijn collega's een broodje gegeten en gekeken naar de opening van het natuurproject.
In de klas geluisterd wat de opdracht was van natuur detective Jac P de Struiner.
De kinderen moeten oplossen wat er met de slakken is gebeurt en wie de dader is en waarvoor de steen dient.
Voor het oplossen van het raadsel kregen ze de volgende spullen, slakkenhuisjes, steen en veren.
De komende weken gaan ze allemaal opdrachten doen, in het kader van dit natuurproject.
Ook gaan ze regelmatig een uitstapje maken naar buiten, misschien ga ik dan ook nog wel een keer gezellig mee.
Deze week gaat dat vast lukken, want ik voel me nu weer prima.
Ik zal deze week waarschijnlijk ook niet iedere dag wat schrijven, want in huishoudelijke klusjes en wandelen met Widok zijn jullie niet echt geïnteresseerde denk ik.

1 opmerking:

  1. Hi karin,

    Wat lekker dat het weer beter gaat na die misselijke dagen!! En met dit weer kun je nog lekker naar buiten!! Het moet vast goed zijn die zon! Fijn dat je kunt sporten en dat dat mee zal helpen om je kuur goed door te komen kan ik me wel voorstellen. We komen binnenkort wel een keertje een bakkie doen of ik kom gewoon even alleen ;) Dat kan ik namelijk makkelijker doen nu ik niet veel werk! Rustig aan en laat de zon in je lijf stralen zodat je weer snel en goed door de kuren heen komt!! Groetjes aan je gezin!

    Kitty en Marcel en de mannen!

    BeantwoordenVerwijderen