zaterdag 19 maart 2011

Examen met Widok

Vanmorgen de wekker gezet, want Widok moest examen doen.
Rob was al naar zijn werk, hij moet er om 3.00 altijd op zaterdag al uit, om te werken.
De wekker ging wel vroeg vond ik, dat ben ik niet meer echt gewend, al hoewel ik vaak wel vroeg wakker ben.
Ik lag nog lekker te dromen en schrok wakker van de wekker.
Toch er maar uit, want ik wilde heel graag slagen met Widok.
Rustig aangekleed, want de vermoeidheid begint toe te slaan en naar de club toe gereden.
Widok deed het fantastisch, veel beter dan 2 maanden terug, toen waren we namelijk gezakt.
Tijdens het examen ging ik af en toe zitten, als we niet iets samen met de groep moesten doen.
Dit was gelukkig geen probleem.
Om 11.15 kregen we de uitslag en hij was geslaagd, wat ben ik trots op ons mannetje.
Want Tatra's zijn best eigenwijze honden.
Thuis gekomen met Rob samen boodschappen gedaan en daarna was ik op.
Mijn middenrif doet heel erg pijn en ben wat benauwd.
Lekker mijn bed ingedoken en gelukkig ging het daarna weer wat beter.
Vanavond komt Sjoerd op visite een oud klasgenoot van Rob van de MAVO.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten