vrijdag 4 maart 2011

Turnlust 110 jaar

Vanmorgen vroeg met Widok op stap, want om 8.00 moest ik bij de fysiotherapeut  zijn.
Hij gaat proberen de pijn in mijn knie wat minder te laten worden, het is al wel iets minder nu ik niet meer 3 dagen voor de klas sta.
Maar helaas is het niet weg en wordt ik 's nachts nog wel eens wakker van de pijn en opereren is nu geen optie.
Renze heeft mijn knie lekker gemasseerd en dat voelde na afloop wel prettig, wat oefeningen mee voor thuis en hopen dat het helpt.
Daarna naar de apotheek om medicijnen te halen, die ik al in moet nemen de dag voor, van en  na de chemo kuur.
Toen het ziekenhuis maar even  gebeld, ze zouden terugbellen maar  na 3  uur had ik nog niets gehoord dus zelf maar weer gebeld.
14 maart mag ik voor het intakegesprek komen en daarna de chemo.
De verpleegkundige vroeg of dat goed was of dat ik er meer tijd tussen wilde ik zei: "ik kom nog liever a.s maandag".
Dat was helaas niet mogelijk, had ik ook niet op gerekend, wel gehoopt.
En omdat we de kuren op maandag willen, dan is Rob vrij, duurt het nog een weekje.
Kan ik thuis nog alles even op orde brengen, het lijkt wel nesteldrang.
' S avonds had ik een borrel/ feest  bij  Turnlust, zij bestaan vandaag 110 jaar en  ik heb hier heel lang met heel veel plezier lesgegeven, en leuke en fijne herinneringen aan deze turnvereniging.
Het was erg gezellig, om weer wat dames te spreken die ik vroeger les gaf.
Wat worden we dan allemaal oud en grijs.
Maar daar gaat verandering inkomen, ik denk toch dat ik er ook maar een pruik bij neem, maar dan iets heel anders.

2 opmerkingen:

  1. Goed idee van die pruik.
    Ik ben dan wel benieuwd wat voor stoot ik hier dan in huis krijg rond lopen. :-)
    De pruik die op de foto op je blog staat spreekt mij wel aan.
    Ik weet alleen niet of het jouw staat, maar daar komen we gauw genoeg achter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi karin, nu weet ik meer! Nog een weekje freewheelen...
    Heb je ook nog gehoord over de mogelijkheid met een kap op je kuur te volgen? Het schijnt haaruitval te minderen..Ik zag er een vrij jonge vrouw gebruik van maken.
    Pruik of hoofddoekje, dat is ook nog een optie! Ik ben benieuwd
    liefs leni

    BeantwoordenVerwijderen