zondag 27 maart 2011

Een gezellig weekend

Zaterdagmorgen heerlijk uitgeslapen, Rob ging met Widok toen hij terug kwam van zijn werk.
Ik hoefde vandaag niet naar trainen met hem, volgende week begint de nieuwe cursus voor het B examen, het lijkt wel zwemles.
Ik ga wel meedoen aan die cursus en kijk wel waar het schip strand, wanneer het wel of niet gaat.
We doen er gewoon wat langer over en bij een Tatra duurt het toch al langer, als we maar lol hebben en een hond die goed luistert.
's Middags kreeg ik onverwachts visite van Petra en Jeroen uit Deventer, hier gaan we iedere zomervakantie mee naar Frankrijk.
De rest van het gezin wist het wel, maar ze kennen me een beetje want dan moet er nog van alles gebeuren, dus hadden ze besloten mij te verrassen. Nou dat is ze gelukt, ik wist van niets.
Het was erg gezellig en we hebben heerlijk chinees gegeten.
Zondagochtend nog een rondje wezen toeren met de Jaguar, wat hebben we veel lammetjes gezien.
's Middags gezellig op visite bij Gitte en Jan Kees, wat zaten we lekker in de tuin in het zonnetje, dat is echt genieten.
Nu heerlijk nog een week genieten, voor dat chemokuur nummer 2 gaat beginnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten