woensdag 23 maart 2011

Lekker sporten

Vanmorgen op tijd een rondje met Widok, want om 10.00 moet ik bij fysiotherapie Elisabeth zijn om daar mee te doen met het programma aangepaste sporten tijdens de chemo.
Ik heb geen idee wat mij te wachten staat en hoe het zal gaan.
Na het omkleden en het begroeten van de andere dames, we zijn vandaag met z'n zessen, gaan we beginnen.
Claudette(de fysiotherapeut) begeleidt mij bij de oefeningen een paar voor kracht en een paar voor conditie.
En ik mag een fietstest doen van 6 minuten, het valt mij allemaal niet tegen het is eigenlijk wel erg lekker om te sporten.
Hopelijk heb ik ook geen last van mij knie, de komende dagen.
Na afloop drinken we nog een kopje koffie of thee en een van de dames heeft koek mee.
Zij is namelijk vandaag voor de laatste keer en pakt het gewone leven weer op.
Daarna even bij mijn moeder langs want die woont daar in de buurt, zo sla je meteen 2 vliegen in 1 klap.
Thuis gekomen een half broodje gegeten, want ik merk dat als ik meer eet ik ontzettend last heb van mijn middenrif.
Dit blijkt dus ook niet mijn middenrif te zijn volgens de fysio, maar gewoon mijn maag met uitstraling naar mijn rug en middenrif.
Dus nu echt heel weinig eten en ieder uur een heel klein hapje en dan gaat het een stuk beter.
Daarna heerlijk met Widok naar het Geestmerambacht.
Niet lopen maar heerlijk bij de eerste baai zitten, er komen vanzelf honden waar hij zich mee kan vermaken.
Nog een paar klusjes in huis en 's avonds heerlijk op de bank televisie kijken
Het was vandaag weer een dag, waar ik heerlijk van heb genoten, mede door het mooie weer.
Wat doet een mens dat goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten