zondag 6 maart 2011

lekker genieten van het weekend

Zaterdagmorgen eerst weer naar trainen geweest met Widok, het gaat steeds beter.
Hopelijk lukt het me nog om mee te doen met het examen, hij doet het nu echt goed, maar het examen is over 2 weken en ik weet niet hoe ik dan ben na de eerste chemo.
's Middags rustig aangedaan, nog even geslapen en Lonneke geholpen met haar profielwerkstuk over vaccinatie's.
Zondag al weer vroeg eruit ik kon de slaap niet meer vatten, en wat overtollig keuken spul weggegooid en wat kasten uitgesopt, toch weer die nest drang.
Daarna een rondje met Widok en toen ik terug kwam was de ontbijttafel gereed gemaakt door Susanne en Lonneke.
Met pistolets, gekookte eitjes en vers geperste jus de orange.
Toen op de fiets gestapt en naar Bergen gefietst er was tentoonstellingsdag op de BSG.
De BSG is de school van mijn dochters en tijdens de tentoonstellingsdag is er altijd een modeshow, daar showen de leerlingen eigen gemaakte kleding.
Deze show is altijd de moeite waard, onze eigen dochters doen niet meer mee,want zij hebben geen textiel in hun vakkenpakket, maar de eerste 3 jaar deden ze wel mee.
Lonneke was met de camera van haar vader foto's aan het maken voor het jaarboek, hij vond het wel moeilijk om de camera uit te lenen maar heeft het toch gedaan, wel erg lief.
Om 14.30 kwam Sylvia met Ella en Bram een cursus monopoly deal doen, het spel had ik voor de vakantie van haar gekregen maar we snapten het niet, maar het is ons nu helemaal duidelijk en zullen het nu wel vaker gaan spelen.
Het avondeten werd verzorgt door Lonneke en Bas en dat was erg lekker.

1 opmerking:

  1. Zo te lezen hebben jullie een lekker weekend gehad. Is Suus weer helemaal opgeknapt? Het meest verrassend vond ik eigenlijk de laatste zin hij blijft nu toch mee eten :) wat leuk dat het zo goed gaat. Slaap lekker voor straks,hoor je snel weer

    BeantwoordenVerwijderen