woensdag 2 maart 2011

Lekker genieten van de zon

Vanmorgen was ik om 9.30 op school, heb met een kind de CITO toets rekenen ingehaald en samen zijn taal werk gemaakt.Na dat de kinderen buiten gespeeld hadden, hebben we het  met elkaar nog even over mijn ziekte gehad. Het is voor kinderen moeilijk te bevatten als hun juf af en toe langs komt en er nu nog niet ziek uit ziet, waarom ze dan niet voor de klas kan.Ik heb uitgelegd, dat ik straks wel zieker wordt van de medicijnen en dat ik misschien wel kaal wordt.Dan kan ik later altijd langs komen en schrikken ze niet zo.Ook is het begrip tijd voor groep 3 nog erg moeilijk. Ze vragen dan; " ben  je er over een paar weken weer?" Ik heb ze vertelt dat ik pas weer op school kom werken als ze al een tijdje in groep 4 zitten, dat duurde best wel lang vonden ze . We hebben ook gesproken over goed hun best blijven doen, bij juf Inge, juf Sylvia en juf Jessica en dat ik zou zorgen dat ik weer beter werd.Ik vond het erg mooi om dit zelf met de kinderen te doen.Daarna heb ik met Joke de groep nog doorgesproken, ik probeer Sylvia nog wat werk uit handen te nemen zolang ik me nog goed voel.

'S middag heerlijk van de zon genoten samen met een vriendin, terwijl de honden heerlijk met elkaar aan het ravotten waren.En 's avonds moesten we ook nog stemmen voor de eerste keer met Lonneke, zij mag nu ook stemmen.

2 opmerkingen:

  1. zo karin wat een verhaal! Dit vliegt je altijd wel weer een beetje aan want al die spanningsmomenten je hebt als buitenstaander bijna geen idee! Ik begrijp dat je vandaag weer naar de dokter mag en ik hoop echt dat het allemaal meevalt wat er nog gaat komen!! Hoe je het met je kinderen op school hebt gedaan was een mooi verhaal! Ik wens je heel veel sterkte! Dikke virtuele knuffel ook voor je man en meisjes!!
    Gr kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gewoon ff proberen of het nu lukt. Maar vooral doorgaan met het van je afschrijven dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen