dinsdag 8 maart 2011

De lente komt eraan

Vanmorgen was ik alweer vroeg wakker en de nestdrang is nog steeds niet weg, dus maar weer wat spullen uitgezocht en weggegooid.
De zon scheen al heerlijk het keukenraam in,het wordt vast een mooie dag.
Daarom besloten om met Widok naar het strand te gaan.
In Egmond aangekomen stonden er borden op het strand VERBODEN TE BETREDEN i.v.m. drijfzand.


Maar er liepen allemaal mensen op het strand, dus de gok ook maar gewaagd.
Later hoorde ik van iemand dat ze 14 maart gaan beginnen met opspuiten.
Widok heeft heerlijk lopen ravotten met Jos een boxer vriendinnetje.
Om 11.30 liet ik me weer heerlijk masseren door Renze, nou ja alleen mijn knie, maar het geeft wel wat verlichting.
's Middags op school met ieder kind apart zijn rapport besproken, dit deden we lekker buiten op het bankje in de zon want van zo mooie dag wil ik wel even genieten.
Thuis gekomen de brievenbus geleegd, iedere dag komt er nog wel een kaart,dit vind ik zo ontzettend lief.
Vandaag was het wel een hele speciale,Lettie schreef dat ze bij haar thuis een centimeter heeft hangen met 52 cm. en iedere week knipt ze er 1 cm af, zo telt ze het jaar voor mij af.
's Avonds kwam Bas van de ouderraad nog een mandje blauwe druifjes brengen.
Wat denkt iedereen toch aan ons.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten