zaterdag 12 maart 2011

Pruik uitzoeken

Vanmorgen eerst weer heerlijk met Widok naar trainen, hij doet de oefeningen steeds beter.
Ik heb er nu ook wel vertrouwen in, dat hij volgende week gaat slagen voor het A examen.
Nu maar hopen dat ik mij niet te beroerd voel om met hem naar de club te gaan, want ik wil toch wel heel graag met hem slagen, na al dat oefenen.
Rob is ondertussen met Lonneke in de Jaguar op weg naar Amsterdam.
Zij doet mee met de decentrale selectie voor geneeskunde en moet om 10.30 in de UvA zijn.
Daar moet zij een toets maken en een CV invullen, nu maar hopen en duimen dat ze door is naar de tweede ronde.
Om 14.00 hadden wij een afspraak bij Theo Schouten in Broek op Langedijk voor het uitzoeken van een pruik.
In het begin dacht ik, ik hoef helemaal geen pruik, lijkt mij veel te warm.
Maar als je dan voor de beslissing sta wel of niet een pruik, dan ga je toch twijfelen.
Dus had ik besloten om toch maar te gaan kijken.
En als je dan aan het passen bent zit zo pruik eigenlijk best wel lekker.
Ik had aangegeven dat ik niet precies het zelfde kapsel hoefde, dus verschillende pruiken gepast.
Ook de pruik van het plaatje, in een aantal blogs eerder.
Maar dit stond mij echt niet.
Het model wat wij nu hebben uitgezocht, zit toch wel dicht bij mijn eigen kapsel, maar is niet meer grijs, maar met blonde plukjes een soort coupe soleil.
Over een week of 3 kunnen jullie hem bewonderen.
Daarna gezellig op verjaardagsvisite bij Lettie en Joop.
En 's avonds lekker lui op de bank en achter de computer.

1 opmerking:

  1. Je ziet er prima uit met deze pruik.
    Lekker fris en vrolijk.
    En idd die andere pruik stond je voor geen meter :-)

    BeantwoordenVerwijderen