donderdag 17 maart 2011

Een wat mindere dag

Vanmorgen lukten het mij niet om met Widok te lopen, Rob was al om 5.45 uur vertrokken naar zijn werk.
Gelukkig was Susanne het eerste uur vrij en ging een rondje met de hond.
Lonneke had me al een lekker kopje thee op bed gebracht.
Wat hebben we toch een top meiden.
Nadat de meiden vertrokken waren naar school, geprobeerd wat te doen.
Helaas lukten dat niet erg, een afwas was al te vermoeiend.
Waarschijnlijk heb ik last van de injectie.
Spierpijn, benauwd en een grieperig gevoel en een beetje verstopt door alle medicijnen.
Dus me bed maar weer ingedoken.
Om 12 uur er uit en gedoucht, daar knapte ik wel iets van op.
Toen de hond aangelijnd en naar de bakker toe.
Onderweg steeds even uitgerust op een bankje, dan kom je er wel.
Duurt alleen wat langer, maar dan heb je ook wat.(misschien smaakt het brood nu wel extra lekker).
's Middags nog een paar kleine klusjes gedaan, als ik wat doe heb ik minder spierpijn, maar de energie is al op na 5 minuten dus dan maar weer zitten.
Het weblog van de klas nog even bijgewerkt, wat vind ik dit leuk.
BEDANKT SYLVIA,INGE EN JESSICA,JULIE ZIJN FANTASTISCH!!!!!
Vanavond eten uit de diepvries voorraad.
's Avonds met Susanne nog even monopoly deal gedaan, het is echt verslavend, maar ik kan het niet winnen van haar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten